Я вірю, що музика - це голос особливого духу, завдання якого збирати мрії світу, і який, проходячи через свідомість людей, здатний залагодити, нехай навіть на короткий час, їх розбрати, або потрясти душі, руйнуючи соціальні незручності. Адріано Челентано

Критерії оцінювання навчальних досягнень



Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

Рівні навчальних досягнень учнів
Бали
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів
І. Початковий
1
Учень сприймає та виконує музичні тво­ри на частковому рівні, небагато­слів­но їх характеризує, демонструє сла­босфор­моване художньо-образне мислен­ня, еле­ментарні навички та вміння у практич­ній музичній діяльності.

2
Учень володіє незначною частиною тематичного матеріалу, має слабосформований рівень сприйняття музичних тво­рів, виявляє певні вміння та навички, володіє незначною частиною спеціальної музичної термінології, словниковий запас дозволяє викласти думку на елемен­тарному рівні.

3
Учень здатний сприймати та виконувати окремі фрагменти музичних творів з конкретним образно-художнім зміс­том, знає незначну частину музичного тематичного матеріалу; послуговуючись обмеженим термінологічним та слов­никовим запасом.
ІІ. Середній
4
Учень здатний сприймати та виконувати музичні твори на репродуктивному рівні, але не розуміє художньо-образної сфери музичних творів; застосування знань та спеціальної музичної термінології на практиці задовільне.

5
Учень володіє навичками й уміннями, які дають змогу проаналізувати чи виконати окремі музичні твори, котрі ма­ють художньо-конкретну словесну, поня­тій­ну основу; але не завжди вміє ін­терпретувати музичні твори, які вимагають аб­страктного художнього мислення; виявляє недостатнє знання спеціальної музичної термінології; словниковий запас небагатий.

6
Учень здатний сприймати і відтворювати значну частину музичного матеріалу, але має слабо сформоване художнє мислення, не завжди послідовно та логічно характеризує музичні твори, його розповідь потребує уточнень і додаткових запитань; учень виявляє знання і розу­міння основних тематичних положень, але не завжди вміє самостійно зробити порівняння, висновок щодо про­слуханої чи виконаної музики.
ІІІ. Достатній
7
Учень здатний сприймати та виконувати музичні твори, але робить непереконливі висновки, непослідовно ви­кладає свої думки, допускає тер­мінологічні помилки; учень знає найважливіший тематичний музичний матеріал, але знання нестійкі; спостерігаються помітні позитивні зміни у музичній діяльності уч­ня.

8
Учень уміє сприймати і виконувати музичні твори, досить повно аналізує ху­дожньо-образний зміст твору, але має стандартне мислення, йому бракує власних висновків, асоціацій, узагальнень, не завжди вміє поєднувати музичні твори та життєві явища; недостатньо володіє спеціальною музичною термі­но­логією при аналізі музичних явищ.

9
Учень виявляє достатнє засвоєння те­матичного музичного матеріалу, але допускає несуттєві неточності у використанні спеціальної музичної тер­мінології, які потребують зауваження чи коригування, трапляються поодинокі недоліки у виконанні музичного твору і художньо-образному оформленні своїх роздумів щодо прослуханої музики; не завжди самостійно систематизує та узагальнює музичний матеріал.
ІV. Високий
10
Учень має міцні знання програмового матеріалу, але, аналізуючи музичні твори, допускає неточність у формулюваннях та спеціальній музичній термінології, не завжди обґрунтовано може довести свою думку щодо музичних явищ, йому важко виконати окремі фрагменти музичного твору. Вказані неточності мо­же виправляти самостійно.

11
Учень володіє тематичним музичним матеріалом у межах програми, вміє використовувати набуті знання, уміння і здібності у нових музичних завданнях, демонструє знання спеціальної музичної термінології, їх усвідомлення та міцність, уміння систематизувати, узагальнювати, інтерпретувати музичні твори, асоціювати їх з творами інших мистецтв та життєвими явищами, застосовувати здобуті знання у музичній діяльності.

12
Учень має ґрунтовні знання тематичного музичного матеріалу у межах програми, здатний узагальнювати, сприймати та виконувати музичні твори, застосовувати асоціативні зв’язки між музичними творами, творами ін­ших мистецтв та життєвими явищами; свідомо використовувати спеціальну му­зичну тер­мінологію у роздумах, висновках та узагальненнях щодо прослуханого чи виконаного твору, пропонує нетипові, цікаві художньо-творчі уявлення; рівень світосприйняття і світо­відчуття мистецького мислення достатньо високий; самостійно використовує набуті знання, уміння та здібності в музичній діяль­ності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий