Методичні рекомендації з оформлення сторінок класних журналів з предметів Музичне мистецтво, Мистецтво
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендації з оформлення сторінок класних журналів з предметів Музичне мистецтво, Мистецтво
Образотворче мистецтво
Види оцінювання навчальних досягнень учнів
1. Поточне оцінюванняПоточне оцінювання проводиться протягом вивчення теми. Виставлення поточного оцінювання на сторінках журналу
Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом «Тематична» виставляється «н/а» (не атестований(а)). Тематична оцінка не підлягає коригуванню. 2.1. Виставлення тематичних оцінок на сторінці класного журналу
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з надписом Скоригована поруч із колонкою І семестр або ІІ семестр. Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. Якщо учень був відсутній на уроках протягом семестру, у клітинку «І семестр» («ІІ семестр») виставляється «н/а». 3.1. Виставлення семестрових балів до класного журналу
Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом «Річна» без зазначення дати, не раніше ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох семестрів у колонку «Річна» робиться запис «н/а» (не атестований(а)). Річна оцінка коригуванню не підлягає. 4.1. Виставлення річних оцінок до класного журналу
Музичне мистецтво 5-7 класи, Мистецтво 8 клас
Види оцінювання навчальних досягнень учнів
1. Поточне оцінюванняПоточне оцінювання проводиться протягом вивчення теми. Виставлення поточного оцінювання на сторінках журналу
У разі відсутності учня на уроці тематичного оцінювання в клітинку, що відповідає цьому уроку, напроти прізвища учня ставиться «н» без риски; поруч залишається вільна клітинка. Клітинка, в якій виставляється тематична, залишається вільною протягом одного тижня після виходу учня, який був відсутній на навчальних заняттях через хворобу або інші виняткові поважні причини, що підтверджуються документально. Після складання учнем відповідного тематичного матеріалу вільна клітинка та клітинка «Тематична» підлягають заповненню. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом «Тематична» виставляється «н/а» (не атестований(а)). Тематична оцінка не підлягає коригуванню. 2.1. Виставлення тематичних оцінок на сторінці класного журналу
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають ураховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати в колонку з надписом «Скоригована» поруч із колонкою «І семестр» або «ІІ семестр». Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. Якщо учень був відсутній на уроках протягом семестру, у клітинку «І семестр» («ІІ семестр») виставляється «н/а». 3.1. Виставлення семестрових оцінок до класного журналу
4. Річне оцінювання навчальних досягнень учнів Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом «Річна» без зазначення дати, не раніше ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох семестрів у колонку «Річна» робиться запис «н/а» (не атестований(а)). Річна оцінка коригуванню не підлягає. 4.1. Виставлення річних оцінок до класного журналу
Звертаємо увагу на те, що письмові тематичні перевірки (контрольні, самостійні роботи) з музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» не проводяться. Тематична атестація проводиться один раз або двічі на семестр та виставляється в журналі в окрему колонку без дати. Деякі теми програм з музичного мистецтва розраховані на вивчення впродовж семестру. У цих випадках з метою узагальнення вивченого доцільно здійснювати проміжне оцінювання навчальних досягнень учнів. Основним видом домашніх завдань в основній школі з предмета «Музичне мистецтво» мають бути завдання на слухання та інтерпретацію музики в навколишньому середовищі, а також завдання творчого спрямування.
Музика 1-4 класи
Записи у журналах ведуться відповідно до Інструкції на першій сторінці класного журналу. Причину відсутності відмічаємо - н/5, хв/5, пп/5. На предметній сторінці відсутнім учням ставимо – н, сп Розділ сторінок журналу за навчальними предметами здійснюється відповідно до робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, розроблених відповідно до Типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Розподіл кількості сторінок для навчальних предметів учитель здійснює орієнтовно так: 1 година на тиждень - орієнтовно три розвороти (шість сторінок), тобто три сторінки ліворуч - для обліку навчальних досягнень учнів і три сторінки праворуч - для запису змісту уроків Предметна сторінка МУЗИКА/МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО __Музичне мистецтво/музика__________________ Облік навчальних досягнень учнів (Назва предметів)
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 1222 від 21.08.2013 р. «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з дисципліни «Музичне мистецтво» здійснюється тільки вербально. Об’єктами перевірки та оцінювання (мотиваційними критеріями) у процесі навчання мистецьких дисциплін є: – інтерес до уроків художньо-естетичного циклу та мистецтва загалом; – спрямованість діяльності на сприймання, пізнання творів та власну творчість; – самовідчуття спроможності і повновартості себе та інших в реалізації художніх потреб, що вирішальною мірою залежить від мудрості й розважливості вчителя; – ініціативність, що передбачає свободу творчого виявлення, активне включення у творчий процес на уроках, прагнення застосування набутого досвіду у позаурочний час. Слід пам’ятати, що в найменшого школяра самооцінка ще не диференційована, тож учительська оцінка його конкретних дій переноситься на особистість загалом. Негативна оцінка особистості учня, коли він так прагне до визнання, може призвести до затримки в розвитку. Зважаючи на зазначене, доцільно під час оцінювання характеризувати роботу учня, а не його особистість, використовуючи вислови на зразок: правильно чи неправильно; я твоєю роботою задоволена чи не задоволена; сьогодні твоя відповідь повніша чи недостатньо повна, ніж на попередньому уроці тощо, замість: ти найрозумніший; я тобою не задоволена. Протягом всього періоду навчання, який проходить без використання балів, вчитель цілеспрямовано працює надформуванням в учнів навичок самостійного оцінювання результатів власної навчальної діяльності. Основними принципами безбального навчання є: критеріальність; пріоритет самооцінки; безперервність;гнучкість і варіативність інструментарію оцінки; поєднання якісної та кількісної складових оцінки; природність процесу контролю та оцінки. Недопустимою є заміна оцінок іншими зовнішніми атрибутами (зірочками, квіточками, прапорцями тощо), оскільки при цьому функцію оцінки бере на себе цей предметний малюнок і ставлення дитини до нього ідентичне ставленню до оцінки в балах. Результати навчальної діяльності розглядаються відносно особистісних показників кожного окремого учня. Індивідуальна динаміка розвитку учня і ступінь засвоєння ним знань та вмінь визначаються у співставленні з його власними результатами, отриманими попередньо і не допускають порівнянь його з іншими дітьми.
Художня культура
Естетика
Види оцінювання навчальних досягнень учнів
1. Поточне оцінюванняПоточне оцінювання проводиться протягом вивчення теми. Виставлення поточного оцінювання на сторінках журналу
У разі відсутності учня на уроці в клітинку, що відповідає цьому уроку, напроти прізвища учня ставиться «н» без риски. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у колонку з надписом «Тематична» виставляється н/а (не атестований(а)). Тематична оцінка не підлягає коригуванню. 2.1. Виставлення тематичних балів на сторінці класного журналу
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати в колонку з надписом «Скоригована» поруч із колонкою «І семестр» або «ІІ семестр». Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. Якщо учень був відсутній на уроках протягом семестру, у клітинку «І семестр» («ІІ семестр») виставляється «н/а». 3.1. Виставлення семестрових балів до класного журналу Скоригований семестровий бал виставляється таким чином: за підсумками І семестру – до початку II семестру; за підсумками II семестру . Якщо учень був відсутній на уроках протягом семестру, у клітинку «І СЕМЕСТР» («ІІ СЕМЕСТР») виставляється «н/а».
Коригуванню можуть підлягати лише бали за І та ІІ семестри, річне оцінювання не коригується. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових оцінок. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом «Річна» без зазначення дати, не раніше ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох семестрів у колонку «Річна» робиться запис н/а (не атестований(а)). 4.1. Виставлення річних балів до класного журналу
|
- Головна
- Календарне планування
- Плани-конспекти уроків
- Презентації до уроків
- Фонохрестоматія
- Відеотека
- Про себе
- Портфоліо
- Методична скарбничка
- Батькам
- Корисні посилання
- На допомогу вчителю музичного мистецтва
- Мінусовки
- Музичні загадки
- Караоке
- Цікаво знати
- Література для вчителя муз. мистецтва
- Музика в слові
- Анімації
- Музичні ігри онлайн
- Відомості про композиторів
- Освітні ресурси
- Нотна грамота
- Планування гуртків та факультативів
- Нормативні документи
- Критерії оцінювання навчальних досягнень
- Хто придумав ноти?
- Корекційна робота з музичного мистецтва
- Самоаналіз уроку
- Державні символи України
- Програми
- МИСТЕЦТВО 9 клас
- Метод.реком. оформл. сторінок класних журналів
- Музичні інструменти
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Матеріал для роботи з дітьми з ООП
- Міжнародний день музики (онлайн виставка)
Метод.реком. оформл. сторінок класних журналів
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий